Al zo lang van plan…

Standard

>Al een hele tijd was ik van plan een blog te maken. Maar ja, tijd he? En welke wil je dan? En welk thema? Je ziet, ik heb gekozen. En hij is er. Niet dat ik nu baad in de tijd maar ik wilde het gewoon! En waarom dan een blog? Omdat ik het leuk vind om mijn journaling te laten zien, en de andere dingen die ik knutsel (of ontvang). En omdat ik dan mee kan doen aan de uitdagingen van Michelle Ward. En… nou ja, omdat ik het dus al zo lang wil! * Finally started this blog. You know, time, thinking etc. Now it is here. And why? Because I want to show my journaling and the othes stuff I make. And because I want to enter on Michelle Ward‘s Crusades. And… well, because I want it so much!

journal buitenkant / outside journal buitenkant/outside

Leave a Reply

