These are a few of my favourite things…

Standard

s5000572.jpg
Oke, als je mij niet kent, met deze journaling pagina weet je een beetje meer. Althans wat voorliefdes voor materialen en onderwerpen. Hier komt ie: ik houd van acrylverf en stempelen. Van vlinders en van alfabetstempels en van labels en tags. Qua stijl: niet te netjes graag. Kleuren: blauw en alle herfsttinten. Mwah, zit er geloof ik aardig in verwerkt. O ja, en ook dat ik nogal onmatig kan zijn. Heb graag alle kleuren van de regenboog, nou ja, veel van alles op knutselgebied! (Gelukkig ben ik hierin niet de enige ;-)) * okay, if you don’t know me, this page can help you a little: I like acrylic paints and stamping. Butterflies, alphabet stamps and labels and tags. My style: little messy. Colors: blue and all autumn colors. Mmm, think this is in this page. Ooo, can be unlimited in number of colors, well, anything ;-)) (Happily I know I am not the only one for that matter!)

One response »

  1. Lieve Hedwig, je weblog en speciaal je journalpage ziet er toch al heel geweldig uit. Nu je de gang erin hebt en je vraaggericht werken-boek AF, zal er vast wel RUST in je emoties komen en tijd voor het bijhouden van je Blog. Veel plezier en succes ermee!!
    Groetsjes, @nneke

Leave a Reply

