Traveling & Journaling

Standard

hpim0207.jpg

Op reis MOET er iets te journalen mee! Hier ben ik om 6 uur in de ochtend aan het journalen. Favoriet voor in het vliegtuig: zo’n kartelschaar (MAG MEE) en de Zision trimmer. Niet handig: lekkende gesso… (was even vergeten dat acrylverven ook vloeistof zijn, gelukkig werd ik niet gesnapt😉. Wat ik ook handig vind: grijze pritt, pritt glue it, zutter journaling tool kit, versafine vintage sepia, distress inkt antique linen en neocolor II. Heerlijk! Terwijl de rest van de family film kijkt, zit ik lekker te knutselen. * When I travel, I NEED to journal. This picture is me at six am journaling. Favorites for ‘working’ in the plane: Zision trimmer, grey Pritt stick, Pritt glue it, zutter journaling tool kit, versafine vintage sepia, distress inkt antique linen and neocolor II. Love it! The rest of the family is watching a movie, and I am hobbying.

Leave a Reply

