Award!!!

Standard

Van Rini kreeg ik de KREATIV blog award/ From Rini I recieved the KREATIV blog award:

WAUW!! Wat een eer! Natuurlijk neem ik hem (haar?) graag in ontvangst ./ WOW, I am sooo honoured. Of course I recieve it with gratitude.

Maar er zijn zoveel GEWELDIGE BLOGS (kijk maar eens in mijn blog roll en er zijn er nog VEEEEEL MEER) ik kan er geen drie uitkiezen die er voor mij uitspringen. / There are soooo MANY GREAT blogs, that it does not feel good to choose three. SO ENJOY EVERYBODY!!!

Leave a Reply

